Livrare si plata


Comanda pe site, politica de retur.

Pentru a comanda pe siteul     trebuie:



  • sa va creeati "CONT NOU", folosind  adresa dvs de email. Daca aveti deja cont creeat, va rugam ca inaintea efectuarii unei comenzi, sa va AUTENTIFICATI.
  • alegeti produsul dorit, apoi faceti click pe simbolul "Adauga in cos".Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi.

Comanda telefonica:
Pentru comanda telefonica va stam la dispozitie,intre orele 08:00 - 18:00, de luni pana vineri la numarul de telefon: 0759355604

Modalitati de plata:
-
cash ,la sediul nostru.

cash,in momentul receptionarii marfurilor la adresa dvs.
-la ridicarea produselor din magazilul nostru puteti achita  cu card bancar.
-virament bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa solicitati, suplimentar, trimiterea unei facturii proforme.

Modalitati livrare:
Livrarea se face in functie de dorinta clientului, direct de la depozitul nostru cu ajutorul masinilor din flota proprie sau prin intermediul firmei curier rapid.

Pentru comenzile de peste 1000 RON transportul in Bucuresti este GRATUIT.

Pentru comenzile de peste 1500 RON transportul in Ilfov  este GRATUIT.

Pentru livrarile in alte localitati va rugam sa solicitati informatii suplimentare.

  • Livrarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc, se face intr-un interval de 24-48 ore in functie de optiunea clientului.
  • Pentru produsele pe care firma nu le are pe stocul curent , datele referitoare la perioada de livrare se stabilesc telefonic.

Livrare la domiciliul clientului se face pana in fata blocului/casei . Pentru situati in care doriti livrare pana in casa cereti informatii suplimentare.

-Livrarile la domiciliu se fac cu autoutilitare apartinad Bricosteel.ro, sau prin firma de curierat, gratuit  sau contra cost.
 

Bricosteel .ro - efectueaza livrari din depozitul propriu, de LUNI pana VINERI, intre orele 08:00 - 18:30 .Iar Sambata intre orele 08:30-15:00

Livrarea prin curier  se face  contra cost ,cu ajutorul firmei de curierat rapid - Nemo Express  in 1-2 zile lucratoare, sau cu posibilitatea de a le ridica de la sediul firmei de curierat rapid din localitatea

dvs. 


  La produsele livrate cu ajutorul firmei de curierat va sfatuim sa verificati vizual integritatea coletului  numai dupa ce ati efectuat  aceasta verificare si ambalajul este in regula, semnati de primire.Dupa achitarea rambursului , solicitati curierului sa asiste la receptionarea marfurilor.  Daca nu a-ti facut acest lucru, reclamatiile ulterioare sunt considerate neantemeiate.


......................................................................................................................................................................

RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZITIONATE DE PERSOANE FIZICE in urma contractelor la distanta:

Contractele privind achizitionarea de produse sau servicii pe internet
 
OUG 34/2014 transpune la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor. Incepand cu data de 13 iunie 2014, data de intrare in vigoare a acestei ordonante de urgenta, au fost abrogate mai multe acte normative, unul dintre acestea fiind OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
 
Domeniul de aplicare (art 3)
Ordonanta se aplica oricarui contract incheiat intre un profesionist si un consumator, inclusiv contractelor de servicii de comunicatii electronice sau a unor servicii de acces si conectare la retele publice de comunicatii electronice, precum si de livrare a unor echipamente terminale care au legatura cu furnizarea serviciului. Ordonanta se aplica si contractelor de furnizare a apei, gazelor naturale, energiei electrice sau energiei termice, inclusiv de catre furnizorii publici, in masura in care aceste utilitati sunt furnizate pe baza contractuala.
 
Prezenta Ordonanta nu se aplica anumitor contracte, cum ar fi cele:
  • de prestare a unor servicii sociale;
  • avand ca obiect servicii de sanatate furnizate pacientilor de catre cadrele medicale pentru evaluarea, mentinerea sau refacerea starii lor de sanatate, inclusiv prescrierea, eliberarea sau furnizarea de medicamente si dispozitive medicale;
  • avand ca obiect jocurile de noroc care implica mizarea pe un pot cu valoare pecuniara in jocuri de noroc, inclusiv loterii, jocuri de cazinou si tranzactii de tipul pariurilor;
  • referitoare la servicii financiare;
  • pentru crearea, dobandirea sau transferul unui bun imobil sau al unor drepturi asupra unui bun imobil;
  • avand ca obiect construirea unor cladiri noi;
  • care intra sub incidenta OG 107/1999 privind achizitionarea de pachete turistice;
  • care intra sub incidenta OUG 14/2011 privind dreptul de folosinta pe o perioada determinata a unuia sau a mai multor spatii de cazare, a contractelor pe termen lung pentru dobandirea unor beneficii pentru produsele de vacanta, a contractelor de revanzare, precum si a contractelor de schimb;
  • avand ca obiect furnizarea alimentelor, bauturilor sau a altor bunuri destinate consumului casnic, livrate de un profesionist care se deplaseaza frecvent si periodic la locuinta, resedinta sau locul de munca al consumatorului;
  • de prestare a unor servicii de transport de pasageri;
  • incheiate prin intermediul automatelor sau incintelor comerciale automatizate;
  • incheiate cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice prin telefoane publice cu plata, pentru utilizarea acestora sau incheiate pentru utilizarea unor conexiuni unice, care presupune executarea unei singure prestatii, realizata simultan incheierii contractului si nemijlocit prin intermediul telefonului, internetului sau faxului, ca urmare a solicitarii consumatorului.
 
Contract la distanta (art 2)
Prin cotract la distanta se intelege orice contract incheiat intre un profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.
 
Informatii obligatorii (art 6)
Profesionistul trebuie sa informeze consumatorii, intr-un mod clar si inteligibil, inainte de semnarea unui contract la distanta, cel putin cu privire la urmatoarele aspecte:
  • principalele caracteristici ale produselor si serviciilor;
  • identitatea profesionistului, inclusiv denumirea si adresa sa;
  • pretul total al produselor cu toate taxele incluse si modalitatile de plata, livrare, executare, data pana la care profesionistul se angajeaza sa livreze produsele sau sa presteze serviciile, eventual modalitatea de solutionare a reclamatiilor;
  • conditiile, termenele si procedurile de exercitare a dreptului de retragere, in cazul in care este prevazut acest drept, obligatia consumatorului de a achita taxele de returnare in caz de retragere, precum si formularul tipizat de retragere;
  • in cazul in care dreptul de retragere nu este prevazut, informatia conform caruia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau circumstantele in care isi pierde dreptul de retragere;
  • acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevanta a continutului digital cu componentele hardware si software de care profesionistul are cunostinta;
  • mentiuni cu privire la garantiile legale;
  • durata de valabilitate a contractului;
  • conditiile de incetare a contractului;
  • eventuale proceduri de prelungire automata.
Alte obligatii ale profesionistului la incheierea contractelor la distanta (art 8)
Profesionistul transmite informatiile obligatorii sau pune la dispozitia consumatorului aceste informatii intr-un mod adecvat mijlocului de comunicare la distanta utilizat.
 
Profesionistul se asigura ca, atunci cand un contract ce urmeaza sa fie incheiat prin mijloace electronice obliga consumatorul sa plateasca, consumatorul constientizeaza / recunoaste ca urmeaza o plata directa. Mai mult, daca inainte de a face comanda este necesar sa se activeze un buton, butonul este etichetat vizibil cu mentiunea “comanda ce implica o obligatie de plata”.
Prevederea mai sus mentionata elimina costurile-capcana si optiunile predefinite care, pana acum, ar fi trebuit deselectate de catre consumator pentru a nu plati un serviciu nesolicitat.
 
Profesionistul indica pe site-ul comercial detinut, in mod clar si lizibil, cel mai tarziu la inceputul procesului de formulare a comenzii, daca se aplica vreo restrictie in ceea ce priveste livrarea si mijloacele de plata acceptate.
 
Profesionistul solicita consumatorului sa faca o cerere expresa atunci cand acesta doreste ca prestarea serviciului ce urmeaza sa fie achizitionat sa inceapa in timpul perioadei de retragere de 14 zile.
 
Contractul se considera incheiat in momentul in care profesionistul a transmis consumatorului, pe un suport durabil, confirmarea comenzii transmisa de consumator.
 
Sarcina probei privind indeplinirea cerintelor in materie de informare revine profesionistului (art. 5).
 
Dreptul de retragere (art 9)
In cazul contractelor incheiate la distanta, fata de legea anterior in vigoare, operatorul economic / profesionistul este obligat sa asigure consumatorului dreptul de retragere care poate fi exercitat intr-un interval de 14 zile.
 
Omisiunea operatorului economic de a furniza consumatorului dreptul de retragere prelungeste perioada de retragere cu pana la 12 luni, calculate de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile.
Exercitarea dreptului de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc de catre consumator, cu informarea profesionistului. Profesionistul pune la dispozitia consumatorului (in format electronic) optiunile corespunzatoare:
 
  • formular de retragere (modelul de formular este in partea B din Anexa);
  • orice alta declaratie neechivoca in care consumatorul isi exprima decizia de retragere din contract.
 
Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract revine consumatorului (art 10).
 
In situatia exercitarii dreptului de retragere, profesionistul are obligatia de a rambursa consumatorului toate sumele primite, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat cu privire la decizia de retragere.( art 13, alin (1))
 
Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele (art 16)
 
  • contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere in acest caz 
  • furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara ;
  • furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator ;
  • furnizarea de produse susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
  • contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere.
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi.
  • Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie.
  • Produse care au fost montate sau utilizate  in instalatiile termice & climatizare.

 

Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Daca aveti probleme sau nu sunteti multumit de produsele achizitionate va rugam sa ne contacteti in cel mai scurt timp. 

 

Pentru mai multe informatii accesati   http://www.anpc.gov.ro/articol/697/despre-oug-34-2014-privind-drepturile-consumatorilor-in-cadrul-contractelor-incheiate-cu-profesionistii-publicata-in-monitorul-oficial-al-romaniei-nr--427--in-data-de-11-iunie-2014